امروز : 29 شهریور 1403
  • 1402/11/10 - 10:30
  • 49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZFNQ
از سوی یک خانواده خیر کاشانی صورت گرفت:

کمک به درمان کودکان دارای ناهنجاری مادرزادی

روابط عمومی اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه گفت: یک خانواده خیر کاشانی، در یک اقدام ارزشمند، خیرخواهانه و خداپسندانه، هزینه‌های مراسم چهلم درگذشت مادر بزگوارشان را به حساب موسسه خیریه محکم برای کمک به درمان کودکان دارای ناهنجاری مادرزادی هدیه کردند.

کارشناس موسسه محکم گفت: صدو بیست میلیون ریال مبلغ اهدایی توسط این خانواده خیر برای درمان کودکان بی بضاعت این موسسه صرف خواهد شد.

فرناز مهرابی تصریح کرد: از مرداد ماه سال 1401 که این موسسه با حمایت دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرده است، 80 کودک دارای ناهنجاری مادرزادی در کاشان تحت درمان قرار گرفتند.

ایشان، با اشاره به اینکه کودکان ایرانی و اتباع خارجی در این موسسه درمان می‌شوندگفت: این موسسه به یاری کودکان بی بضاعتی که دچار ناهنجاری های مادرزادی هستند می‌شتابد و تعدادی از این کودکان در مراکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی و نقوی  کاشان درمان خود را آغاز کرده‌اند و تحت عمل جراحی قرار گرفتند وهمچنین تعدادی از آن‌ها نیز جهت درمان به بیمارستان های اصفهان و تهران اعزام شدند.

وی افزود : علاوه بر بیماران مذکور، نیز 25 کودک مبتلا به دیابت نوع یک از این موسسه تجهیزات درمانی درب منزل دریافت می‌کنند و مورد حمایت های آموزشی قرار دارند .

لازم به ذکر است این موسسه به آدرس بلوار راوند، بلوار پزشک، روبروی فرش کهکشان، مجتمع مسکونی دانشگاه علوم پزشکی ، بلوک جی یک به شماره تلفن: 03155103373 در روزهای شنبه تا چهارشنبه پذیرای این کودکان و خانواده های آنها می‌باشد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 125952
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید