امروز : 05 آذر 1403
معصومه کوچکی
کارشناس دفتر توسعه آموزش
کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی


شرح وظایف کارشناس دفتر توسعه آموزش
  •  هماهنگی جهت برگزاری جلسات مربوط به دفتر توسعه (اطلاع رسانی به اعضا، صدور و ارسال دعوتنامه جلسات)
  • شرکت در جلسات دفتر توسعه و تنظیم صورتجلسه و بایگانی موارد مربوطه و پیگیری مصوبات جلسات 
  • انجام هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری کارگاههای آموزشی و انجام ارزیابی و صدور گواهی کارگاه 
  • هماهنگی بین کمیته‌های مختلف دفتر توسعه و فعالیت در چارچوب شرح وظایف
  • انجام اقدامات لازم در خصوص طراحی، اجرا، تحلیل و گزارش نتایج ارزیابی‌ها (طبق فرم‌های مربوطه) به مسئولین دانشکده و مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه
  • هماهنگی و انجام امور مربوط به کمیته دانشجویی
  • مکاتبه با گروههای آموزشی جهت ارائه طرح درس روزآمد در هر نیمسال تحصیلی و ارزیابی طرح درس 
  • تهیه گزارشات و عملکرد دفتر توسعه برای ارسال به مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه 
  • آماده سازی و تولید محتوا مربوط به دفتر توسعه جهت درج در وب سایت دانشکده 
  • ارائه کلیه آمارهای مربوط به آموزش الکترونیکی، تحلیل آزمون‌ها، طرح دروس، کارگاه‌ها و نظرسنجی‌ها 
  • انجام امور مربوط به ارتقاء مرتبه و تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیأت علمی از پیمانی به رسمی آزمایشی/رسمی قطعی 
  • پیگیری امور جاری و پاسخگویی به نامه‌های دریافتی از معاون آموزشی دانشگاه و سرپرست مرکز مطالعات و توسعه آموزش با هماهنگی و نظارت مدیر دفتر توسعه آموزش 
  • همکاری در اجرای اعتبار بخشی موسسه‌ای و برنامه و جمع آوری مستندات
  • راهنمایی و پاسخگویی به مراجعین حضوری و غیر حضوری دفتر توسعه آموزش
  • پیگیری و انجام اموری که از طرف مافوق ابلاغ گردیده است