امروز : 05 آذر 1403
زهرا رحیمی مقدم
کارشناس گروه آموزشی هوشبری
کارشناسی ارشد پرستاری


شرح وظایف کارشناس گروه آموزشی هوشبری
  • هماهنگی جلسات گروه و تهیه و تنظیم صورتجلسات
  • انجام امور اداري، پیگیری کلیه مکاتبات اداری گروه و پاسخگويي به مراجعات گروه
  • پيگيري اقلام مواد مصرفي و تجهيزات مورد نياز گروه آموزشي 
  • تایپ کلیه طرح درس‌ها، سوالات امتحانی گروه 
  • تهیه و تایپ برنامه هفتگي اساتيد (برنامه درسي، ساعات حضور، ساعت مشاوره و ساير فعاليت‌هاي اجرايي)
  • همكاري در آموزش دروس عملي و كار آموزي دانشجويان 
  • تهيه و تدوين برنامه كارآموزي با هماهنگی گروه 
  • تهیه و تایپ دفترچه راهنمای کارآموزی برای دانشجویان 
  • حضور در فیلدهای کارآموزی جهت کنترل و نظارت بر حسن اجرای برنامه کارآموزی 
  • برنامه ريزي و برگزاري امتحانات پايان دوره كارآموزي با هماهنگي مربيان، اساتيد و فيلدهاي آموزشي و جمع بندی نمرات کارآموزی و اعلام نمره نهایی به گروه 
  • تهیه و تنظیم فرم گواهي تدريس و فرم های بانک اطلاعات اعضای هیات علمی و هماهنگی با نماینده بانک اطلاعات جهت ارسال فرم‌های مرتبط
  • تهیه پیش نویس ابلاغ و فرم قرارداد حق التدریس با هماهنگی مدیر گروه، اداره آموزش و اساتید مربوطه 
  • همكاري با اداره آموزش در برگزاري كلاس‌ها و امور آموزشي دانشكده 
  • هماهنگی با اداره آموزش و اعضای گروه جهت برنامه‌ریزی کلاس‌ها، میهمانی و انتقالی دانشجويان و غيره 
  • همکاری با دايره امتحانات در برنامه ریزی امتحانات پایان نیمسال با هماهنگی اعضای گروه، اداره آموزش و دانشجویان 
  • برگزاری کارگاه‌های مورد نياز گروه با همكاري و هماهنگي مسئول برگزاری کارگاه‌های دانشکده 
  • حفظ و نگهداري پروژه‌ها، پايان نامه‌ها و ساير فعاليت‌هاي آموزشي و پژوهشي مربوط به گروه آموزشي 
  • انعکاس کلیه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی گروه به مسئول روابط عمومی از طریق تکمیل فرم پیش نویس خبر 
  • همکاری با سایر گروه‌های آموزشی در زمینه‌های مرتبط
  • تلاش در راستای توسعه حرفه ای از طریق شرکت در کارگاه‌ها و همایش‌ها و کنفرانس‌ها
  • کنترل کیفی مولاژها و مانکن‌ها و تنظیم برنامه چک آپ وسایل و نگهداری سیستمیک آنها 
  • تهیه مقدمات و آماده سازی وسایل و امکانات مورد نیاز برای آموزش دروس عملی 
  • پیگیری تهیه مواد و وسایل مورد نیاز برای آموش پروسیجرهای عملی 
  • کنترل منظم کیفیت مواد، وسایل و تجهیزات مرکز مهارت‍‌های بالینی 
  • مراقبت و نگهداری از مواد، وسایل و تجهیزات 
  • پیگیری تعمیر وسایل و تجهیزات مرکز مهارت‌های بالینی 
  • کنترل اصول ایمنی و حفاظت در مرکز مهارت‌های بالینی 
  • تدوین و بایگانی پروتکل‌های مرکز مهارت‌های بالینی 
  • حفظ انظباط و کنترل و نظارت بر نظافت مرکز مهارت‌های بالنی و وسایل و تجهیزات و کنترل صحیح دفع پسماندها
  • تلاش درجهت ارتقاء پتانسیل مرکز مهارت‌های بالینی 
  • انجام ساير امور محوله از سوي مافوق