امروز : 05 آذر 1403
محمد کرامتی آرانی
سرپرست امور اداری


شرح وظایف سرپرست امور اداری

مطالعه مستمر مجموعه قوانین و مقررات اداری و استخدامی کشور _قوانین کار بخشنامه‌ها و تصویب‌نامه‌ها به منظور آشنایی کامل در اجرای آنها

تهیه پیش‌نویس احکام شاغلین اعم از انتصاب، ارتقا گروه، افزایش سنواتی، فوق العاده شغل، ماموریت و ... بر اساس تفویض اختیار لازم و رعایت قوانین و مقررات مربوطه

تهیه صورتجلسات کمیته فرعی طرح طبقه بندی مشاغل و تنظیم مدارک مربوط جهت ارتقا کارکنان

تهیه پیش نویس قراردادهای کارکنان موقت _ پیمانی با رعایت قوانین مربوطه

تهیه گزارشهای لازم در خصوص بازنشستگی افراد یا درخواست افراد برای بازنشستگی

بهنگام نمودن اطلاعات پرسنلی در سیستم و بهنگام نمودن سیستم

انجام امور مربوط به ارزشیابی کارکنان در چارچوب دستورالعمل‌های تعیین شده

تهیه آمارهای مختلف پرسنلی حسب مورد و طبق نظر مقام ما فوق

تهیه مدارک لازم و ارسال به مرکز جهت تبدیل وضعیت استخدامی، استفاده از گروههای تشویقی خدمات برجسته و ...

انجام امور مربوط به تعاون، بیمه و رفاه و دریافت وام تعاونی اعتبار کارکنان

ارایه گزارشهای ادواری از وضعیت انجام امور محوله به مقام ما فوق

انجام سایر امور محوله از جانب مقام مافوق