-1تدوین برنامه استراتژیک با مشارکت مسئولین واحدها و مدیران ارشد بیمارستان
-2تدوین برنامه های بهبود کیفیت و عملیاتی با مشارکت بخش ها به صورت سالانه
-3مستند سازی فرآیندهای جاری بیمارستان
-4ارتقای فرایندهای مشکل دار با مشارکت صاحبان فرآیند
-5مشارکت در مستند سازی اقدامات بیمارستان جهت ارزیابی عملکرد سالانه بیمارستان
-6مشارکت در استقرار استانداردهای اعتبار بخشی (آموزش چهره به چهره و گروهی مفاهیم مختلف اعتبار بخشی و سنجه های مربوطه به مسئولین بخش ها و واحدها ، آموزش و پایش تمام سنجه ها)
-7پایش پیشرفت اهداف عملکردی و استراتژیک بیمارستان به صورت دوره ای
-8تدوین و سپس جمع آوری و پایش شاخص های عملکردی و برنامه ای بیمارستان و گزارش آنالیزشاخص ها بهتیم مدیریت و رهبری
-9بازنگری در تدوین شاخص ها به صورت سالانه
-10مشارکت دربازدیدهای مدیریتی ایمنی بیمار از بخش ها و واحدهای مختلف بیمارستان
-11تدوین و بازنگری خط مشی و دستورالعمل های بخش ها بر اساس استانداردهای اعتبار بخشی با مشارکت صاحبان خط مشی
-12تدوین تقویم زمانبندی برگزاری و مشارکت دبیران کمیته ها
-13پیگیری جهت برگزاری کلیه کمیته های بیمارستانی و اجرایی شدن مصوبات کمیته ها
-14تدوین آیین نامه کمیته ها به صورت سالانه با مشارکت دبیر کمیته های بیمارستانی
-15شرکت در تمام کمیته های برگزار شده
-16 شناسایی چالش ها و مشکلات موجود در مسیر اجرا و پیشرفت برنامه های بهبود کیفیت و ارتقای ایمنی بیمار در بیمارستان، تحلیل علل مربوط و ارائه راه حل به کمیته بهبود کیفیت بیمارستان
شرح وظایف
مسئول دفتر بهبود کیفیت و اعتبار بخشی