امروز : 03 آذر 1403
طیبه عبدالله زاده
مدیر اداره منابع انسانی
کارشناس ارشد مدیریت


شرح وظایف مدیر اداره منابع انسانی

1.نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی .

2.صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها .

3.سازماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار ، تعیین وظایف و حدود مسئولیتها و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی .

4.انجام مکاتبات اداری و پاسخگویی به کلیه مکاتبات اداری درون و برون سازمانی و درصورت نیاز ارجاع به دیگر واحد ها

5.تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن .

6.صدور دستورالعملهاو ضوابط مربوط .

7.نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه .

8.شرکت در کمیسیونها ، سمینارها ، کمیته ها و جلسات مختلف و تهیه گزارشات لازم جهت استحضار مقام مافوق .

9.تهیه مجموعه  وظایف و پستهای سازمانی کارکنان بیمارستان و پیشنهاد آن به مدیریت توسعه سازمان  ومنابع انسانی دانشگاه.

10.تشریک مساعی با واحدهای ذیربط در تنظیم آئین نامه ، بخشنامه و .... .

11.برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف واحدهای تحت سرپرستی  

12.اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر

13.ساماندهی و برنامه ریزی در جهت تامین یا تعدیل نیروی انسانی واحد های داخلی بیمارستان

14.اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری

15.تهیه آمار و گزارشات لازم جهت ارائه مقام مافوق

16.نظارت بر امور در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان

17.نظارت بر اجرای امور ارزشیابی سالیانه کارکنان جهت صدور احکام حقوقی آنان

18.همکاری در امر آموزش ، پژوهش و امور تحقیقاتی در زمینه شغلی

19.نظارت  بر امر آموزش کارکنان با همکاری مسئولین مربوطه

20.نظارت بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع  و رسیدگی به شکایات بر حسب مورد

21.پیگیری و نظارت بر انجام امور مربوط به رفاه کارمندان

22.نظارت بر اجرای امور مربوط به اعتبار بخشی و حاکمیت بالینی در واحدهای تحت سرپرستی .

23.انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق .