شرح وظایف
مسئول امور اداری
- نظارت بر حسن انجام امور واحدهاي تحت سرپرستي
- سازماندهي فعاليتهاي مربوط و تقسيم كار و تعيين وظايف و حدود مسئوليت و اختيارات واحدهاي تحت سرپرستي
- انجام مكاتبات اداري
- پاسخگويي شفاهي و تلفني در جهت رفع ابهامات اداري و توجيه قانوني همكاران
- ساماندهي و برنامه ريزي در جهت تامين نيروي انساني واحدها
- بازنگري تشكيلات سازماني معاونت
- تشكيل جلسات داخلي به منظور انجام بهتر امور و ايجاد هماهنگي درون بخشي
- تهیه و تنظیم لیست اضافه کار کارکنان و هماهنگی جهت اختصاص اضافه کار تشویقی و مبتنی بر عملکرد به واحدهاب
- تهيه آمار و گزارشات مربوط به عملكرد واحدهای تحت سرپرستی و ارائه به مقام ما فوق
- انجام تحقیقات لازم در زمینه راهکارهای مناسب جهت استفاده بهینه از منابع انسانی و افزایش بازده نیروها
- تهیه بانک اطلاعاتی پرسنل و مدیران
- بررسی و اعلام نیاز به نیروی طرحی در حوزه معاونت بهداشتی ( پزشک، دندانپزشک ، کارشناس بهداشت عمومی، کاردان یا کارشناس بهداشت حرفه ای، کاردان یا کارشناس بهداشت محیط ، کاردان مبارزه با بیماری ها ، کاردان مامایی)
- اعلام نظر جهت انتقال ، جابجایی موقت و دائم نیرو ها ، مرخصی طولانی مدت
- بررسی درخواست های پرسنل (در خصوص مجوز ادامه تحصیل_ اعمال مدرک تحصیلی – تغییر عنوان پست سازمانی و ...) و طرح در کمیته مربوطه
- برآورد نیاز و تعیین اولویت های نیروی انسانی در نیروی مرکز بهداشت و شبکه با توجه به تعداد ترخیص ، جذب سال های قبل ، تعداد پست های موجود هر مرکز و سهمیه تعیین شده از وزارت متبوع
- انجام هماهنگی های مختلف با واحد های ستادی و مراکز جهت جابجایی و انتقال نیروها
- پیگیری جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز از طریق استخدام ، عقد قرارداد، ...
- توجیه و راهنمایی نیرو های جدیدالورود در خصوص محل خدمت و نحوه ارائه خدمت
- نظارت بر حسن اجرای عادلانه توزیع نیرو در بین واحدهای تابعه
- تشکیل جلسات کمیته نقل و ا نتقالات و پیگیری مشکلات جابجایی نیروها در اسرع وقت
- اعلام نظر در مورد تغییر شغل نیروها با توجه به توان و تخصص آنها
- انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات و روشها ، آموزش ، مهندسی مشاغل و تهیه پیشنهادات لازم
- تهیه شرح وظایف پست های سازمانی با همکاری واحد های ذیربط
- تایید پیش نویس احکام کارگزینی، ماموریت روزانه، مرخصی ها و .... با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوط
- انجام امور مربوط به تعاون ، بیمه و رفاه کارمندان
- برنا مه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام برنامه های مورد نظر
- شرکت در کمیسیون ها وجلسات مختلف
- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
- انجام سایر وظایف و امور مربوطه حسب دستور مقام مافوق