شرح وظایف
کارشناس امور اداری
- صدور احكام پرسنلي تغییر حقوق ومزایا، ارتقا طبقه ،رتبه، احتساب سنوات و ....
- بررسي پرونده پرسنل از نظر ارتقاء طبقه ورتبه واحتساب سنوات، اعمال مدرك تحصيلي ، احتساب سوابق
- انجام امور مربوط به تمديد قرارداد استخدام پيماني
- تنظیم لیست حق فنی کارشناسان بهداشت محیط، حرفه ای تغذیه
- انجام امور مربوط به تبدیل وضع کارکنان پیمانی به رسمی آزمایشی وآزمایشی به رسمی قطعی
- انجام امور مربوط به بازنشستگی کارکنان ،تنظیم فرم بازنشستگی کارکنان دارای شرایط بازنشستگی مشاغل سخت وزیان آور
- تنظیم صورت جلسات جاریزی پست های سازمانی با هماهنگی مدیریت توسعه سازمان وتحول اداری دانشگاه
- تنظیم لیست مربوط به آمار پرسنلی
- انجام مکاتبات اداری مربوط به شروع به کار وپایان کار پرسنل وتغییر صندوق بازنشستگی