امروز : 05 آذر 1403
خدیجه میرعلی
کارشناس مرکز تحقیقات مدیریت اطلاعات سلامت
کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات سلامت


شرح وظایف کارشناس مرکز تحقیقات مدیریت اطلاعات سلامت
  • پیگیری و تهیه مستندات مربوط به ارزشیابی مراکز تحقیقاتی بصورت سالانه
  • تهیه مینوت مکاتبات اداری دریافتی از معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه جهت پاسخگوئی به مکاتبات دریافتی
  • اطلاع رسانی آیین نامه‎‌ها و برگزاری کارگاه‌ها به اعضای شورای پژوهشی مرکز تحقیقات و دانشجویان
  • پیگیري تدوین برنامه استراتژيک و عملیاتی مرکز
  • پیگیري مکاتبات اداري و درخواست خرید تجهیزات مورد نیاز مرکز
  • انجام هماهنگی های لازم جهت برگزاری کارگاه‌های پژوهشی
  • گردآوری تعداد طرح‌های تحقیقاتی و مقالات چاپ شده مرکز بصورت سالانه و درج در وب سایت مرکز
  • بروز رسانی وب سایت مرکز تحقیقات مدیریت اطلاعات سلامت
  • راهنمایی دانشجویان جهت ورود اطلاعات نرم افزارهای  طراحی شده حاصل از طرح پژوهشی در وب سایت مرکز
  • اختصاص و فعال نمودن نام کاربری و رمز ورود سامانه پژوهان برای کاربران
  • بررسی و کنترل پروپوزال ثبت شده در سامانه پژوهان از نظر تکمیل بودن عناصر اطلاعاتی سامانه قبل از ارسال به جلسه شورای پژوهشی
  • انجام هماهنگی‌های لازم جهت تشکیل جلسات شورای پژوهشی مرکز تحقیقات مدیریت اطلاعات سلامت
  • شرکت در جلسات شورای پژوهشی و تنظیم صورتجلسه شورا، تهیه مکاتبات و ارسال به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه
  • ارسال پروپوزال پس از جلسه شورای پژوهشی به مجری اول طرح/دانشجو جهت انجام اصلاحات مورد نظر اعضای شورای پژوهشی
  • ارسال پروپوزال تایید شده در شورای پژوهشی دانشکده به اساتید داور(علمی -متدولوژی) تعیین شده در شورا
  • دریافت پاسخ داوری پروپوزال و ارسال به مجری طرح/دانشجو جهت انجام اصلاحات
  • ارسال پروپوزال مصوب شده در شورای پژوهشی مرکز تحقیقات مدیریت اطلاعات سلامت به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه از طریق سامانه پژوهان
  • اعلام گزارش طرح‌های پایان یافته مرکز به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه
  • اعلام گزارش ساعات فعالیت اعضای هیئت علمی در جلسات شورای پژوهشی مرکز تحقیقات مدیریت اطلاعات سلامت