امروز : 05 آذر 1403
منیر دهقانی
سرپرست اداره امور خوابگاه ها


معرفی اداره امور خوابگاه و سرپرست اداره امور خوابگاه ها

اداره امور خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی کاشان با هدف فراهم سازی مكانی امن و آسوده جهت اقامت دانشجويان غيربومی ،سعي در ايجاد بستری مناسب در راستای كمك به رشد تعالی همه جانبه دانشجويان در طول ايام تحصيل دارد. اين اداره زيرمجموعه مديريت دانشجویی مي باشد كه به امور مربوط به اسكان دانشجويان غيربومی شاغل به تحصيل در شهر کاشان می پردازد. مجموعه اداره امور خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی کاشان با 3 خوابگاه در بخش خواهران ، 2 خوابگاه در بخش برادران و 1 خوابگاه در بخش متاهلی، بعد از بررسی درخواست‌های خوابگاه دانشجویان از بين دانشجويان متقاضی ، با توجه به ظرفيت‌های موجود اقدام به اسكان واجدين شرايط می‌نمايد.

شرح وظایف سرپرست اداره امور خوابگاه ها:

هدایت و هماهنگ سازی کلیه فعالیتهای مربوط به امور خوابگاه های دانشگاه

بازدید مرتب و دوره‌ائی از سراها و بررسی مشکلات و نیازمندیهای  دانشجویی

نظارت بر حسن انجام وظایف مسئولین خوابگاه

نظارت و همکاری در فرآیند تسویه حساب دانشجویان فارغ التحصیل و انصرافی از خوابگاه

بررسی نیازهای پرسنلی، تجهیزاتی و تدارکاتی امور خوابگاه و انعکاس آن به مقامات مافوق و پیگیری تا حصول نتیجه

برنامه ریزی وتلاش جهت جلب مشارکت دانشجویان مقیم در خوابگاه و استفاده از نظرات و پیشنهادات آنان

تلاش در راستای بهبود مستمر فعالیتها، فرآیندها و ارتقای سطح مهارت و توانمندی پرسنل واحد ذیربط

نظرسنجی از دانشجویان مقیم خوابگاه در جهت ارزیابی خدمات ارائه شده و بررسی سطوح رضایتمندی آنان از امکانات و تجهیزات خوابگاه

هماهنگی و همکاری لازم با ادارات معاونت دانشجویی و سایر بخشهای دانشگاه

نظارت بر نگهداری صحیح از اموال و ساختمانهای خوابگاه دانشگاه

رسیدگی و پیگیری مشکلات و شکایات کارکنان تحت سرپرستی و دانشجویان مقیم خوابگاه

نظارت بر اجرای آئین نامه‌ها، دستورالعملها و مقررات جاری خوابگاه

شرکت در جلسات، سمینارها و همایشها با توجه به نیاز

همکاری لازم با معاونت فرهنگی و اجتماعی در خصوص انجام امور فوق برنامه در خوابگاه

رعایت دستورالعملها، بخشنامه‌ها و آئین نامه‌های ذیربط

حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف کارکنان تابعه از طریق اعمال نظارت مستقیم بر کار آنها و اظهارنظر موثر در مورد گزینش، تشویق و تنبیه آنان

شرکت در دوره های آموزشی و تخصصی مرتبط با پست سازمانی

انجام سایر امور ارجاعی از طرف مقام مافوق

گزارش به مقام مافوق

نظارت و سرپرستی بر کار کارکنان تابعه