امروز : 05 آذر 1403
جواد باهنران
مدیر امور پشتیبانی و رفاهی
کارشناسی ارشد فیزیک


شرح وظایف مدیر امور پشتیبانی و رفاهی
  • تنظیم فهرست احتیاجات سالیانه دانشکده
  • تهیه و تنظیم بودجه دانشکده بر اساس خط مشی و دستور العمل‌های تعیین شده با همکاری حسابداری
  • انجام امور تدارکاتی دانشکده که طبق دستور العمل‌های صادره از طرف دانشگاه به دانشکده محول شده است با رعایت آئین‌نامه و مقررات موضوعه
  • دریافت و نگهداری و توزیع کالاها و ملزومات خریداری شده و صدور قبض انبار
  • کنترل موجودی انبار دانشکده از طریق ثبت و نگهداری دفاتر انبار
  • کنترل حضور و غیاب کارکنان غیر آموزشی دانشکده و انجام گزارشات لازم به مقام ذیربط
  • صدور ابلاغ مرخصی؛ ماموریت، معذوریت و غیره بر اساس دستور العمل‌های مربوطه
  • نگهداری و ثبت و ضبط نقشه‌ها و صورت مشخصات و مدارک فنی دانشکده با همکاری واحد مرکزی ذیربط
  • برقراری انتظامات در داخل ساختمان‌ها و محوطه دانشکده و ارائه خدمات و کمک‌های لازم در مواقع اضطراری
  • حفاظت از ساختمان‌ها و اموال ساختمان
  • کنترل ورود و خروج افراد و وسائل نقلیه به محوطه دانشکده
  • پیگیری امور مربوط به نظافت ساختمان‌های دانشکده
  • انجام امور مربو ط به حفظ و کنترل اموال منقول و غیر منقول دانشکده
  • تهیه گواهی اضافه کار کارکنان
  • تهیه اخبار و گزارش اقدامات و برنامه‌های دانشکده و به روز رسانی وب سایت دانشکده
  • پیگیری نامه‌ها و درخواست‌های دانشکده
  • انجام ارزشیابی سالانه و امور آموزش ضمن خدمت پرسنل
  • امور رفاهی کارکنان
  • نظارت بر امور دفتری و بایگانی امور ماشین نویسی- تکثیر
  • انجام تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود روش‌ها و امور جاری دانشکده
  • نظارت و اجرای صحیح آئین نامه‌ها و مقررات اداری و مالی و دستورالعمل‌ها و ضوابط
  • پیگیری و هماهنگی در ارتقاء سطح علمی کارکنان و تشکیل دوره‌های آموزشی
  • نظارت بر حسن انجام مقررات و آئین نامه‌های اداری
  • پیگیری بر انجام امورتدارکاتی واحدهای مربوطه
  • پیش بینی احتیاجات پرسنلی و اقدام در مورد تامین آنها
  • انجام اقدام‌هایی در جهت ایجاد انگیزش و افزایش بهره‌وری در کارکنان
  • برگزای جلسات داخلی برای ایجاد حسن رابطه بین کارکنان و مسئولین
  • پیگیری و انجام اموری که از طرف مقام مافوق ابلاغ گردیده است