امروز : 05 آذر 1403
طاهره حاج رضایی
کارشناس امور دبیرخانه و بایگانی دانشکده بهداشت
دیپلم ادبیات


شرح وظایف کارشناس امور دبیرخانه و بایگانی دانشکده بهداشت

1.امور دبيرخانه:

ارجاع نامه‌های وارده به دانشکده به سرپرست

ارجاع نامه های وارده از طرف مسئولین دانشکده به واحدهای مربوطه

اسکن کلیه پیوست‌های نامه و ارجاع آنها به قسمت‌های مربوطه

جستجوی سریع سوابق نامه‌ها در کوتاهترین زمان

ثبت و اسکن و نگهداری کلیه نامه‌ها به انضمام پیوست‌ها در فایل‌های مربوطه

پاسخگویی به ارباب رجوع و اطلاع‌رسانی به آنها از روند درخواستشان بصورت حضوری یا تلفنی

اطلاع‌رسانی به کارکنان در مورد نامه‌ها و پوسترهای ذیربط از طریق نصب در تابلو و غیره

پیگیری کلیه مکاتبات داخلی و خارجی دارای سقف زمانی تعیین شده

کنترل گردش ارجاعات شامل خدمات ارجاع دهندگان و اقدام کنندگان

طبقه‌بندی و حفظ کلیه نامه‌های وارده و صادره در فایل‌های مربوطه

گزارش‌گیری از آخرین وضعیت کاری در کارتابل پیگیری و انجام اموری که از طرف مافوق ابلاغ گردیده است

2.تايپ نامه‌ها: شامل نامه‌هاي اداري،مالي،کارگزيني واشتغال به تحصيل دانشجويان

3.بایگانی مستندات و مدارک لازم