امروز : 03 آذر 1403
فاطمه رجایی
مسئول دفتر بهبود کیفیت و اعتبار بخشی
کارشناس پرستاری


شرح وظایف مسئول دفتر بهبود کیفیت و اعتبار بخشی

-1تدوین برنامه استراتژیک با مشارکت مسئولین  واحدها و مدیران ارشد بیمارستان  
-2
تدوین برنامه های بهبود کیفیت و عملیاتی با مشارکت بخش ها به صورت سالانه
-3
مستند سازی فرآیندهای جاری بیمارستان
-4
ارتقای فرایندهای مشکل دار با مشارکت صاحبان فرآیند
-5
مشارکت در مستند سازی اقدامات بیمارستان جهت ارزیابی عملکرد سالانه بیمارستان
-6
مشارکت در استقرار استانداردهای اعتبار بخشی (آموزش چهره به چهره و گروهی مفاهیم مختلف اعتبار بخشی و سنجه های مربوطه به مسئولین بخش ها و واحدها ، آموزش و پایش تمام سنجه ها)
-7
پایش پیشرفت اهداف عملکردی و استراتژیک بیمارستان به صورت دوره ای
-8
تدوین و سپس جمع آوری و پایش شاخص های عملکردی و برنامه ای بیمارستان و گزارش آنالیزشاخص ها بهتیم مدیریت و رهبری 
-9
بازنگری در تدوین شاخص ها به صورت سالانه
-10
مشارکت دربازدیدهای مدیریتی ایمنی بیمار از بخش ها و واحدهای مختلف  بیمارستان
-11
تدوین و بازنگری خط مشی  و دستورالعمل های بخش ها بر اساس استانداردهای اعتبار بخشی با  مشارکت صاحبان خط مشی
-12
تدوین تقویم زمانبندی برگزاری و مشارکت دبیران کمیته ها
-13پیگیری جهت برگزاری کلیه کمیته های بیمارستانی و اجرایی شدن مصوبات کمیته ها
-14
تدوین آیین نامه کمیته ها به صورت سالانه با مشارکت دبیر کمیته های بیمارستانی
-15
شرکت در تمام کمیته های برگزار شده
-16
شناسایی چالش ها و مشکلات موجود در مسیر اجرا و پیشرفت برنامه های بهبود کیفیت و ارتقای ایمنی بیمار در بیمارستان، تحلیل علل مربوط و ارائه راه حل به کمیته بهبود کیفیت بیمارستان