امروز : 05 آذر 1403
زهره فدایی اردستانی
مسئول امور اداری
کارشناسی حسابداری


شرح وظایف مسئول امور اداری
  • تهیه پیش نویس‌های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام حقوق، انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت، ترفیع، اضافه کار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات
  • انجام امور مربوط به تعاون بیمه و آموزش کارکنان
  • تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
  • کوشش جهت اجرای هرچه بهتر طرح تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت مراجعین
  • اجرای دقیق قوانین و مقررات و دستورالعمل‌های مربوط به برقراری حقوق و مزایای فوق العاده و غیره
  • نیازسنجی آموزشی کارکنان و ارائه طرح و پیشنهادات
  • تهیه آمار کارکنان واجد شرایط دریافت گروههای تشویقی و استحقاقی
  • تهیه آمار پرسنلی شامل حضور و غیاب، مرخصی، ماموریت و غیره
  • تهیه احکام مربوط به حق التدریس و ارسال گزارش به امور عمومی و مالی
  • گواهی انجام کار واحدهای آموزشی و اداری و ارسال ان به امور عمومی و مالی
  • بازبینی فرم‌های ارزشیابی تکمیل شده‌ و رفع نقص با هماهنگی مسئول مربوطه
  • اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام اهداف مورد نظر
  • پیگیری و انجام اموری که از طرف مافوق ابلاغ گردیده است