- برنامه ریزی برای آموزش مداوم به همکارانی که از سامانه استفاده میکنند.
- پشتیبان گیری از داده های سامانه ، نگهداری نسخه پشتیبان (پیگیری موارد خطا در ثبت ، پیگیری و جمع بندی موارد انتقال و جابجایی جمعیت ، پیگیری و جمع بندی موارد اصلاحات سامانه سیب ، پیگیری و جمع بندی موارد خطای سامانه و...)
- رعایت محرمانگی اطلاعات سامانه و عدم انتشار آن
- تبعیت از خط مشی فنی ارائه شده از سوی مدیریت
- شرکت در دوره های فنی نگهداشت ، بهبود و گسترش سامانه که در این خصوص برگزار میگردد.
- پیگیری درصد رضایت سنجی خدمت گیرندگان از پرسنل ارائه دهنده خدمت