امروز : 24 آبان 1403
سمانه ذاکری
کارشناس تحول اداری
کارشناسی ارشد مدیریت


شرح وظایف کارشناس تحول اداری
  • بررسی اولیه پیشنهادت در دبیرخانه نظام پیشنهادات
  • برگزاری جلسات کمیته تخصصی نظام پیشنهادات دانشگاه/دانشکده وارائه خدمات پشتیبانی و آموزشی
  • برگزاری فراخوان سالانه جهت ارائه پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادها
  • ارزیابی محتوایی مدیریت دانش دانشگاه درحوزه های چرخه بهره وری، شهید رجایی و نظام های نوین مدیریتی
  • اطلاع رسانی به کلیه واحدهای تابعه دانشگاه در خصوص مشارکت ثبت تجارب و دانش در سامانه مدیریت دانش
  • برگزاری و شرکت در جلسات دبیرخانه مدیریت دانش
  • تعیین و پیشنهاد طرح های اجرایی در زمینه بهبود سیستم ها و روش های انجام کار و مشارکت در پیاده سازی آن
  • برگزاری جلسات آموزشی در خصوص پروژه بهره وری برای اعضای کمیته های تخصصی در بیمارستان های منتخب
  • اقدام جهت برنامه ریزی و همکاری در اجرای پیشرفت پروژه چرخه مدیریت بهره وری
  • تهیه گزارشات مستمر پیشرفت بهره وری بر اساس گانت چارت ارسالی توسط وزارت متبوع
  • آموزش به رابطین معاونتها و مدیریت های مشمول جشنواره شهید رجایی
  • برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های فرایندها، برنامه عملیاتی، شاخص ها، 5s، جشنواره شهید رجایی و..
  • انجام مکاتبات با معاونت ها و مدیریت های مشمول جشنواره شهید رجایی (در خصوص زمان ثبت مستندات، نتایج جشنواره و ثبت اعتراض، آسیب شناسی و ...)
  • اقدام  جهت فراخوان در خصوص تکمیل اطلاعات شغلی و سوابق مدیریتی مدیران پایه و میانی دانشگاه در سامانه اطلاعات مدیران سلامت
  • بررسي جامع به منظور اجراي فرآيندها و توســعه و گسترش فرهنگ مشاركت، تحول و ايجاد باور در كاركنان
  • همكاري جهت ارزيابي شايســتگي ها و توانمندي هاي مديران و ديگر افراد واجد شرايط براي تصدي پست هاي مديريتي
  • اقدام براي استقرار نظام هاي نوين مديريتي درحيطه مديريت دانش، مديريت مشاركتي و مديريت چرخه بهبود بهره وري و ..
  • اقدامات اجرائي در زمينه توســعه و به كارگيري فناوري نوين اطلاعات در نظام اداري
  • اقدام جهت استقرار نظام شايسته سالاري با تأييد بر تعهد، تخصص باورهاي علمي دانش مديريت و شناخت موضوع
  • اقدام در خصوص بازنگري، ساماندهي و مهندسي مجدد امور و طرح هاي تحول اداري
  • اقدام در خصوص توسعه، گســترش فرهنگ مشاركت، تحول و ايجاد عزم و باور در كاركنان
  • پياده ســازي نظام هاي تعالي سازماني، توسعه بهره وري، نظام آراستگي و مديريت كيفيت
  • همكاري در اجراي طرح تكريم ارباب رجوع و ارتقاء سطح خدمت رساني به مراجعين دانشگاه
  • اقدام جهت پويا نمودن سيستم اطلاع رساني صحيح و مناسب مرتبط با ارباب رجوع
  • مشاركت در تدوين آيين نامه ها و دستورالعمل ها و مقررات مربوط تحول اداري
  • انجام مطالعات مستمر به منظور شناخت و اصلاح فرآيندها و روش هاي انجام كار و ارائه راه حل هاي مناسب
  • انجــام مطالعــات لازم در زمينه، طراحي و روش هاي نوين ســاماندهي و مديريت واحدها به منظور همسوئي با اهداف دانشگاه
  • انجام ساير امور محوله در راستاي اهداف و وظايف از سوي مقام مافوق