شرح وظایف
کارشناس تحول اداری
- بررسی اولیه پیشنهادت در دبیرخانه نظام پیشنهادات
- برگزاری جلسات کمیته تخصصی نظام پیشنهادات دانشگاه/دانشکده وارائه خدمات پشتیبانی و آموزشی
- برگزاری فراخوان سالانه جهت ارائه پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادها
- ارزیابی محتوایی مدیریت دانش دانشگاه درحوزه های چرخه بهره وری، شهید رجایی و نظام های نوین مدیریتی
- اطلاع رسانی به کلیه واحدهای تابعه دانشگاه در خصوص مشارکت ثبت تجارب و دانش در سامانه مدیریت دانش
- برگزاری و شرکت در جلسات دبیرخانه مدیریت دانش
- تعیین و پیشنهاد طرح های اجرایی در زمینه بهبود سیستم ها و روش های انجام کار و مشارکت در پیاده سازی آن
- برگزاری جلسات آموزشی در خصوص پروژه بهره وری برای اعضای کمیته های تخصصی در بیمارستان های منتخب
- اقدام جهت برنامه ریزی و همکاری در اجرای پیشرفت پروژه چرخه مدیریت بهره وری
- تهیه گزارشات مستمر پیشرفت بهره وری بر اساس گانت چارت ارسالی توسط وزارت متبوع
- آموزش به رابطین معاونتها و مدیریت های مشمول جشنواره شهید رجایی
- برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های فرایندها، برنامه عملیاتی، شاخص ها، 5s، جشنواره شهید رجایی و..
- انجام مکاتبات با معاونت ها و مدیریت های مشمول جشنواره شهید رجایی (در خصوص زمان ثبت مستندات، نتایج جشنواره و ثبت اعتراض، آسیب شناسی و ...)
- اقدام جهت فراخوان در خصوص تکمیل اطلاعات شغلی و سوابق مدیریتی مدیران پایه و میانی دانشگاه در سامانه اطلاعات مدیران سلامت
- بررسي جامع به منظور اجراي فرآيندها و توســعه و گسترش فرهنگ مشاركت، تحول و ايجاد باور در كاركنان
- همكاري جهت ارزيابي شايســتگي ها و توانمندي هاي مديران و ديگر افراد واجد شرايط براي تصدي پست هاي مديريتي
- اقدام براي استقرار نظام هاي نوين مديريتي درحيطه مديريت دانش، مديريت مشاركتي و مديريت چرخه بهبود بهره وري و ..
- اقدامات اجرائي در زمينه توســعه و به كارگيري فناوري نوين اطلاعات در نظام اداري
- اقدام جهت استقرار نظام شايسته سالاري با تأييد بر تعهد، تخصص باورهاي علمي دانش مديريت و شناخت موضوع
- اقدام در خصوص بازنگري، ساماندهي و مهندسي مجدد امور و طرح هاي تحول اداري
- اقدام در خصوص توسعه، گســترش فرهنگ مشاركت، تحول و ايجاد عزم و باور در كاركنان
- پياده ســازي نظام هاي تعالي سازماني، توسعه بهره وري، نظام آراستگي و مديريت كيفيت
- همكاري در اجراي طرح تكريم ارباب رجوع و ارتقاء سطح خدمت رساني به مراجعين دانشگاه
- اقدام جهت پويا نمودن سيستم اطلاع رساني صحيح و مناسب مرتبط با ارباب رجوع
- مشاركت در تدوين آيين نامه ها و دستورالعمل ها و مقررات مربوط تحول اداري
- انجام مطالعات مستمر به منظور شناخت و اصلاح فرآيندها و روش هاي انجام كار و ارائه راه حل هاي مناسب
- انجــام مطالعــات لازم در زمينه، طراحي و روش هاي نوين ســاماندهي و مديريت واحدها به منظور همسوئي با اهداف دانشگاه
- انجام ساير امور محوله در راستاي اهداف و وظايف از سوي مقام مافوق